Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen
Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen

Veelgestelde vragen



Wanneer zijn de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen?

De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen vinden weer plaats op 21 t/m 23 februari 2019 in de Brabanthallen Den Bosch.



Wat zijn de openingstijden?

In de Brabanthallen Den Bosch zal de beurs geopend zijn van donderdag t/m zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.



Ik heb een vraag over tickets, kun je mij helpen?

Indien je problemen hebt met het bestellen van tickets, helpen wij je graag. De veelgestelde vragen over tickets hebben we alvast voor je beantwoord bij de ticket informatie. Wordt na het lezen van deze informatie je vraag niet beantwoord, dan kan je contact opnemen met ons via info@knotsgekkekaartendagen.nl of bel ons op 076-5870666.



Ik scrapbook. Is de beurs ook voor scrappers?

Absoluut! De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen beurs is inmiddels een begrip bij duizenden hobbyisten in Nederland. Het is wellicht het meest uitgebreide evenement op dit gebied. Kortom, erg aantrekkelijk voor de liefhebbers van de twee populairste hobby's van dit moment! Scrappers én kaartenmakers kunnen hun hart ophalen tijdens dit walhalla voor hobbyisten.



Mogen mannen echt gratis naar binnen?

Jazeker, mits vergezeld door een vrouw, mogen de mannen, vaders, schoonzonen of opa's gratis naar binnen. Is scrappen of het maken van kaarten hun hobby? Dan boffen ze helemaal!



Wat zijn de kosten voor parkeren?

Helaas hebben wij geen invloed op de parkeertarieven die gelden op de locaties. Kijk voor de juiste tarieven op de website van de Brabanthallen in Den Bosch. Voor mindervaliden gelden op deze evenementenlocaties geen andere parkeertarieven.



Worden er pendelbussen ingezet?

Voor de beurs in Den Bosch worden pendelbussen ingezet. Deze rijden vanaf de achterzijde vanaf Centraal Station 's-Hertogenbosch. De kosten retour hiervan zijn € 1,50 p.p. De tickets zijn online te koop in combinatie met een toegangsticket voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen. Tevens kun je een busticket kopen bij de bus.



Is er een garderobe aanwezig?

Voor € 1,50 bewaren wij in onze garderobe jouw jas. Voor de inhoud van je jas zijn wij niet aansprakelijk.



Kan ik pinnen?

Op de evenementenlocaties is niet altijd een pinautomaat aanwezig. Wel is het mogelijk om op het horecaplein contant bij te pinnen tot maximaal € 50,- per keer. Steeds meer deelnemers hebben ook de beschikking over een pinautomaat. Bij de kassa voor ticketverkoop kan met pin worden afgerekend.



Waar vind ik de EHBO?

De EHBO loopt rond op de beurs. Indien je de EHBO-post nodig hebt, kun je je melden bij de entree controle. De EHBO wordt dan voor je opgeroepen.



Verloren of gevonden voorwerpen?

Wanneer de beurs is afgelopen, worden alle gevonden voorwerpen naar de servicebalie van de evenementenlocatie gebracht. Je kunt met de evenementenlocatie contact opnemen indien je op zoek bent naar je verloren voorwerp(en).



Is er wifi aanwezig?

De evenementenlocaties werken met KPN hotspots. Codes hiervoor kunnen tegen betaling worden aangevraagd bij de servicebalie.



Welke voorzieningen zijn er voor mindervaliden?

De beurs is goed te betreden voor mindervaliden. Er zijn een aantal parkeerplaatsen gereserveerd, let goed op de verwijzingsborden op de parkeerplaats. Kosten parkeren invaliden, volgens geldend tarief. Er zijn een beperkt aantal rolstoelen aanwezig. Een rolstoel reserveren? Neem vooraf alvast contact op met de organisatie.



Mag er gerookt worden?

Nee, het gehele evenementencomplex van beide evenementenlocaties is rookvrij.



Mogen honden naar binnen?

Met uitzondering van hulphonden zijn honden niet toegestaan.

Samenwerkingspartners

Cards & Scrap
Hobbyhandig
Mijn Hobbykaart XL